دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





رفتنت راباور ندارم

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
داری میری ومن هنوز رفتنت باور ندارم .شدم عاشق قصه سیاه که دیگه اخر نداره.داری میری و من هنوز دل خوش یه برگشتنتم.به فکرباتوبودن بازم توروداشتنتم.چشم من گریه نداره اگه اون دوست نداره.نامه هات پاره کرده تیکه هاش سوزونده.چشم من برام دعاکن که دلم اروم بگیره.اون که براش میمیرم توی قلب من بمیره .دلم من فراموشش کن ارزوش موندن نداره

 



 


‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

parinaz
ساعت14:13---4 مرداد 1391
salam
manam bhet tabrik migam b khatere salighat....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 13:25 | |